Tuesday, October 7, 2008

星加坡(2) - 溏心风暴之家好月圆-经典对白

早上醒来。哦不!应该是说中午。我半梦半醒地拨电给毒蛇妇询问他人在何处。原来毒舌妇和萎芝七早八早就到乌节路疯狂购物。


挂了电话,我继续赖床。
大约20分钟后,我看一看时钟,才慢条斯理地爬起来去沐浴。

Roti Canai的家只剩下我和他另一位朋友,我装扮好与这位朋友道别后,就只身一人乘坐轻快铁前往乌节路回合毒舌妇。

只见毒舌妇手里拿着两大袋的战利品,有星加坡人最爱穿的某某牌子拖鞋和限量版的[漆皮鞋]。


毒舌妇带我穿梭乌节路各大百货公司,说真的我一点也不熟悉星加坡百货公司地理位置,因为通常我都坐在朋友的车子里,任由他们带我穿梭各街小巷。




我们后来终于在Paragon会合芝芝和麻麻,还有他们两位朋友。一位头扎围巾,架着一幅超大墨镜,看似雍容华贵的太太,身旁还有一位大男生。肤色黝黑,身材高大,傻呆呆地眼神,不是帅哥型。不过总的来说,还好啦。可惜,他不是妖精。我的电力只好留着晚上才放吧!

我们来到Takashimaya楼上的食阁,我忘了那间餐馆的名字,只记得是一间点心茶楼。

等待食物到来前,大家都互相讨论香港电视剧的经典对白,毒舌妇和芝芝两人在那里斗讲电视剧里的对白,笑到我胃抽筋。真的不能不佩服香港的编剧,经常能想出那么绝的对白。

以下是溏心风暴之家好月圆-经典对白,是我从某个网站抄下来的:

阿卡:阿婆跑得快,一定有古怪! 
阿卡:过大海呀!博好彩,赚快钱呀!炒孖展,买蓝筹呀!唔使愁!
阿卡:成日渣沽,遲早變香姑.
阿卡:我呢個新一代既萬人迷,通街通巷比女圍.
阿卡:有feel唔系大晒葛,索唔系大晒葛,爱情都唔系大晒葛.
阿卡:我呀妈得一个,佢叫钟笑荷!
阿卡:阿恭,伱有无淫贱d牙,带个club女来饼铺搞!起度宿娼!
阿卡:我出卖咗自已亲阿妈,而企埋响一个害我头家嘅衰女人身边!

拉姐:我而家连饭都唔食,会都唔开,系要听你解释牙,你解释啦,解释啦,解释牙解释牙解释牙 
拉姐:揸勤变揸兜, 揸勤变揸兜..

Sa姨:冇油炒菜唔会青,穷人唱歌冇人听!! 
Sa姨:D打D打嘭,媳妇跌落床. Jo鲍:D打D打嘭,新郎发晒狂.
Sa姨:乜移家D人戴住个bra抹窗架
Sa姨:管家仔...你出去认只生滋狗做老豆都唔好认个甘既衰人做老豆啊! 
Sa姨:我把几火未一手“齿”住拒D头发..一手大巴大巴甘星拒咯!
吖sa:
我说你行,你就行 
我说你不行,你就不行 
你说你行,我说你不行,你还是不行 
你说你不行,我说你行,你还是行
Sa姨:你地都5念亲情嘅..(次次都呢句架你,!)
Sa姨:出来唱歌就叫卖淫呀!咁阿Sam又卖淫罗喎!麦当娜又卖淫罗喎!小凤姐又卖淫罗喎!
Sa:個對狗男女有咩名譽呀?有既話,我係金紫荊廣埸都有個銅像,?#124;華都搵我黎要總理呀!
Sa姨:哩部按摩椅啊,收頸,收腰,收肚,收大髀.月:收聲啊伱!
Sa姨:距话距冇钱?就算距净番条底裤,我都要扯距一半.(哈哈,呢句笑到我肚痛吖!)
莎姨:阻人發達猶如殺人父母!!
莎姨:查查查,驅風油就有得你搽!(好鬼顺口!)
Sa:我仲以为好似爱国诗人甘,屈原啦,屈完又屈.
Sa:你D body language話俾我知你唔尊重我!!
Sa:你唔係過態,直頭變態(呢句正,罗来闹人岩晒!)
Sa:我E+.5喺'行',喺周身廯吖!
Sa:恶!恶人我见得多啦,我心口挂住个勇字咖!
Sa:你野蛮,专制啊,一言堂,家长制,独裁,思想僵化,武则天,慈禧太后啊!
Sa:一餐饭就想换我地家好月圆个金漆招牌,食懵左你阿!(sa姨讲得好)  
Sa:个个男人嘅额头都啄住嘅贱字咖! (下?真葛??)
Sa:粉刷你个头,换招牌?...系呀!我宜家就要上演怒打陈世美,你死啦你!..话我老,话我吾做得秦香莲,你去死啦你! 
Sa姨話齋:“係呀…真係好‘詼諧’,‘鞋’‘鞋’聲嘅‘鞋.


甘老太:我恶果阵,你仲ya紧尿片咋!
甘老太:咁多人死又唔见你死. 
甘老太:贞妇老来失节,不如老妓晚来从良.
甘老太:你唔系第三者,你系第三者中葛表表者.如果你唔系第三者,呢个世界就无第三者啦!


荷妈:啊嫲跑得快,一定好世界!
荷妈:甘既男人,我用红丝带扎起距,当礼物甘送俾你都仲得吖!
荷媽:所以做人要gag gag地,有得你笑就要識得笑.
荷妈:罗钱,罗威,罗彩,罗着数,罗人便宜,仲罗埋人地封信来睇既罗婆!
荷妈:一个人抛妻就好啦,千其唔可以弃子!
荷妈:多行夜路必遇鬼.多行不义必自毙!
荷妈:原来你都中意凭歌寄意咖?我都系吖~不过我比你潮吖
荷妈:无油炒菜唔过青,穷人讲野无人听.
荷妈:我下半世乜都唔做,我就做好一件事,就系教好我d仔女!


公公:你個死女包,信唔信我hen你個頭呀!
公公:你唔好再痴住我,我好驚呀!我惊你一陣連我個八十二個幾都拎埋.攞婆



Jo鲍:我话俾佢听,聚天伦之乐系天经地道既,边个阻我,我就拿扫把pan佢,呢句说话系我甘泰祖讲既!
Jo鲍:大头仔脚趾尾拉西,神经刀好似只猫咁赴翻出来啊!
Jo鲍:復你個頭咩復,咁啊卡見家美暈左啊,啊卡梗係抱佢嚟醫院啦,唔係點啊?唔同係地下拖佢嚟啊?
Jo鲍:Why?Why?Why?



阿月:我唔系话你卖淫为乐,系话你骂人为乐呀!
阿月:你單純?你初戀阿?你既極限係拖手仔阿?你連仔都有埋啦!


莎姨:如果你系我男朋友,我实落毒药毒鬼死你.  
莲子蓉:如果你系我条女,我宁愿自己买炭烧炭死


好:有人就人,無人就陳大文!

中仔: you moster shut up!

阿庆:我的嫲嫲是月亮,初一十五不一样.

阿红:人在天堂,钱在银行
  我呢个后底乸,对得人,拜得神

阿恭:真系有奶便是娘咩?!

我照铲佢上天板,车左佢埋墙!(呢句唔记得系边个葛..)


sa姨:
堂啊大过姑,姑啊大过姨,  
姨啊大过表叔公,  
表叔公啊大过表叔婆,  
表叔婆大过表伯,表伯娘,表叔,表婶,表姑妈,表姑姐,表姑丈,表舅公,表舅婆,表姨婆,表舅父,表舅母,  
表姨妈,表姨丈. 



Sa姨生左个大兄, 
从小住系士砵亭, 
Sa姨都引佢以为荣, 
事关佢双脚有力劲, 
咪见佢以男人婆自称, 
佢双脚一踢就最心惊, 
更有一招反手冇得剩, 
佢就系唐山大兄。


呢首好難頂...我次次聽完打晒冷震
煲煲猪脚姜 激死朱元璋 
拎住猪脚姜 撞到朱元璋 
放低猪脚姜 叫声朱元璋 
叫叫吓朱元璋 唔见咗煲猪脚姜 
拉住朱元璋 问距摞番煲猪脚姜


荷妈烂gag
甘家好月圓慶中秋,七個细路入边,边個經常走來走去?于素秋,因為秋來也秋去.....
柴米油鹽醬醋茶,边種不屬於八十年代?系油.因为”油不是八十年代.”
有乜野仲惨过食屎?系食两笃屎.
有个女人去隆胸,医生话巨:做两个收十万.不过做一个呢,就打三折.”一波三折”
鸡鸭鹅一齐去打波,翻来打开冰箱,里面有三支汽水,打算每人一支,但是鸡却没有喝,点解呢? 婀(鹅)娜多姿
黄胖子有一天患肠胃炎,他去见医生,问医生巨:医生,唔知点解,我食肥牛肉就拉肥牛肉,菜就拉菜,粉丝就拉粉丝…于是医生就好正经甘对黄胖子讲:你病好容易医,简单~你话食乜就拉什么..甘你以后食屎米得囖

No comments: